فرا تكنولوژي فرا تكنولوژي .

فرا تكنولوژي

ثبت برند قانوني با ثبت كاف

چرا به ثبت برند نياز داريم ؟

يكي از مراحل اوليه و پيش نياز هاي فعاليت يك كسب و كار و شركت داشتن برند ثبت شده است چراكه با ثبت برند ميتواند از كپي شدن نام برند توسط افراد سود جو جلوگيري كرد و همچنين جهت فعاليت هاي قانوني يك كسب و كار نياز به ثبت برند قانوني است به همين دليل يك از پيش نياز هاي واجب فعاليت هر شركت و كسب و كاري ثبت برند ميباشد .

ثبت برند قانوني با ثبت كاف 

اگر با مراحل قانوني ثبت برند آشنا نيستيد اصلا نيازي نيست نگران باشيد ! مجموعه هاي زيادي در ايران وجود دارند كه كارهاي قانوني ثبت برند را براي شما انجام ميدهند و در اين زمينه به شما مشاوره ميدهند .

يكي از معتبر ترين مجموعه ها ، ثبت كاف است كه تمامي مراحل ثبت برند را به صورت قانوني براي شما انجام ميدهد و در اين زمينه به شما مشاوره تخصصي هم ميدهد .

جهت انجام قانوني معتبر ثبت برند كسب و كار خود ميتوانيد به ثبت كاف اعتماد كنيد!

جهت كسب اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد

ثبت كاف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۵۰ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

مزاياي ثبت برند در رشد كسب و كار

برند چيست ؟

به طور ساده ميتوان گفت برند همان چيزي است كه ميتواند يك محصول و يا شركت را به مشتري و مخاطب معرفي كند و افراد از طريق نام برند ميتوانند كالاي مورد نظرشون رو تشخيص دهند ، پس برند ميتواند در شناخته شدن شما تاثير زيادي داشته باشد

مزاياي ثبت برند در رشد كسب و كار

 ثبت برند ميتواند تاثير زيادي در معرفي شما به افراد و مخاطبين شما داشته باشد و شما با داشتن يك نام برند مناسب ميتوانيد حس اعتماد بيشتري به مخاطب منتقل كنيد و خود را در ذهن مخاطب جاي دهيد .

شما با ثبت برند كسب و كار خود ميتوانيد از كپي شدن محصولات و يا نام كسب و كار خود توسط افراد سود جو جلوگيري كنيد .

در صورتي كه كسب و كاري داريد و ميخواهيد براي كسب و كار خود ثبت برند انجام دهيد ميتوانيد به مجموعه ثبت كاف اعتماد كنيد تا كارهاي ثبت برند شما را به صورت كاملا قانوني و معتبر انجام دهند 

جهت كسب اطلاعات بيشتر بر روي لينك زير كليك كنيد :

ثبت كاف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۹:۰۹ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

قيمت و بررسي گوشي موبايل شيائومي مدل POCO M3

شركت شيائومي يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش گوشي‌هاي هوشمند، برنامه‌هاي تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است(پس از سامسونگ و هواوي در رده اندرويدي ها). از ابتداي انتشار اولين گوشي‌هاي هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد .

يكي از برترين محصولات شركت شيائومي ، گوشي هاي همراه هوشمند است كه با طراحي بسيار عالي و هوشمند توانسته در زمان بسيار كم توانست جاي خوبي در بازار گوشي هاي هوشمند براي خود داشته باشد .

در اين مقاله ميخواهيم يكي از بهترين مدل هاي گوشي هوشمند شيائومي با نام : گوشي موبايل شيائومي مدل POCO M3 را بررسي كنيم ، پس تا اخر اين مقاله همراه ما باشيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۸:۴۴ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

قيمت و بررسي ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch Series 3 42 mm

برند اپل يكي از برترين توليد كنندگان گجت هاي هوشمند در جهان است كه محصولات هوشمند آن طرفداران زيادي در سراسر جهان دارد . از جمله محصولات شركت اپل ميتوان به ، ساعت هوشمند ، موبايل ، تبلت و... اشاره كرد .

در اين مقاله ميخواهيم يكي از محصولات پر طرفدار شركت اپل به نام : ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch Series 3 42 mm را بررسي كنيم ، پس با ما همراه باشيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۷:۱۳ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)